RESPeRATE הוא המכשיר הראשון בעולם שקיבל אישור FDA ומוכח קלינית כיעיל בהורדת לחץ דם באופן טבעי, ללא צורך בתרופות. עם מאות אלפי משתמשים ברחבי העולם, מעל 50 מחקרים קליניים, והמלצות מגופים מובילים כמו האגודה האמריקאית ללב, מיו קליניק, ופרסומים רפואיים רבים – RESPeRATE ביסס את מעמדו כמוביל בתחום פתרונות לא-תרופתיים ליתר לחץ דם.
למרות שהאתר של RESPeRATE תפקד היטב, החברה רצתה לשדרג אותו מבחינה ויזואלית ופונקציונלית, כך שישקף טוב יותר את מעמדה כמותג בריאות-טכנולוגיה מוביל. המטרה המרכזית הייתה לשפר את עיצוב האתר כך שיישקף את החדשנות של המוצר, תוך שיפור יכולתו להמיר מבקרים ללקוחות. זה דרש שיפור חוויית המשתמש, חיזוק המסרים אודות ערך המוצר, ואופטימיזציה של תהליך הרכישה להגדלת המכירות.
יצרנו מחדש את האתר של RESPeRATE, עם עיצוב מודרני ומזמין המשולב באסטרטגיה חזקה להמרת לקוחות. לאחר ניתוח מעמיק של האתר הקיים, שמרנו על האלמנטים המוצלחים ושיפרנו אזורים מרכזיים כמו עמוד הבית, עמודי המוצר ותהליך הרכישה. האתר החדש מציג ממשק נקי וברור, תמונות מושכות, ואלמנטים מחזקים אמון, כמו תוצאות מחקרים קליניים, המלצות משתמשים, והיתרונות הבריאותיים של המוצר. שיפרנו את חוויית הניווט, הדגשנו קריאות לפעולה ברורות, ויצרנו חוויית רכישה חלקה, מה שהוביל לאתר שגם נראה טוב יותר וגם מייצר מעורבות ומכירות גבוהות יותר.