Levontin מחוללת מהפכה בתחום השקעות הנדל"ן באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית מתקדמת. בניגוד לחברות מסורתיות המסתמכות על שיטות סינון מיושנות ומסוכנות, Levontin מנצלת אינטליגנציה מבוססת נתונים כדי לסנן מראש נכסי נדל"ן, לזהות סיכונים נסתרים, ולבחור רק את הזדמנויות ההשקעה המבטיחות ביותר. על ידי מתן עדיפות לבררנות על פני כמות, Levontin מציעה למשקיעים פרויקטים בעלי פוטנציאל גבוה עם סיכון מינימלי, תוך קביעת סטנדרט חדש בתעשייה. לבונטין אינה רק ספקית הלוואות נדל"ן, אלא חברת טכנולוגיה מובילה המחויבת לשקיפות, חדשנות, וביטחון למשקיעים.
חברות השקעות נדל"ן מסורתיות תקועות במודל מיושן. ככל שהן צומחות, הן נאלצות לסגור יותר עסקאות כדי לתמוך בצמיחה, מה שמוביל לבררנות נמוכה יותר בסינון הזדמנויות, סיכונים גבוהים יותר עם תשואות נמוכות יותר, וספקנות משקיעים בשל חוסר שקיפות. Levontin הייתה זקוקה לזהות מותג שתתקשר את היתרון מונע-הטכנולוגיה שלה, את הבררנות שלה, ואת המחויבות שלה להחלטות השקעה טובות יותר. האתגר היה למצב את Levontin לא כמלווה נדל"ן טיפוסית אלא כחברת טכנולוגית מבוססת בינה מלאכותית המתמחה בהשקעות נדל"ן.
פיתחנו זהות מותג נועזת ומודרנית המשקפת את הערכים המרכזיים של Levontin: נאמנות ומחויבות, מונעת-טכנולוגיה, ו"מרדנות צעירה" נגד נורמות התעשייה. תוצרי המיתוג כוללים זהות חזותית עם עיצוב נקי ומבוסס-נתונים המשדר דיוק, אמון וטכנולוגיה, לוגו מודרני ואלגנטי ומערכת טיפוגרפית המאזנת בין מקצועיות לחדשנות, סכמת צבעים דינמית המשדרת אינטליגנציה וביטחון ונתמכת באלמנטים חזותיים בהשראת בינה מלאכותית, ומדריך מותג המספק מסגרת אסטרטגית המבטיחה עקביות בכל היישומים. התוצאה? מותג חזק וייחודי המבדיל את Levontin מחברות השקעות נדל"ן מסורתיות, ומבסס אותה כחדשנית טכנולוגית מובילה המונעת על ידי בינה מלאכותית. הזהות החדשה מאפשרת ל-Levontin לבנות אמון בקרב משקיעים פוטנציאליים ולהדגיש את היתרון התחרותי המשמעותי שלה בשוק - יכולת הניתוח המתקדמת המובילה להחזרי השקעה גבוהים יותר ולסיכונים נמוכים יותר.