Feel מביאה את חוויית הקנייה האישית והמקצועית מהחנות הפיזית אל העולם הדיגיטלי, ומאפשרת ללקוחות ליהנות מהכוונה מותאמת ומקשר ישיר עם מומחי מכירות—כל זאת מהנוחות של הבית. החברה מפעילה קהילה עולמית של מומחי מכירות אונליין, בעלי ניסיון קמעונאי במגוון תחומים, המעניקים ייעוץ מקצועי בזמן אמת באמצעות פלטפורמת שיחות וידאו אינטראקטיבית. הפלטפורמה מאפשרת ללקוחות לבדוק מוצרים יחד עם מומחים ולשפר את חוויית הקנייה שלהם, מה שמוביל להחלטות רכישה טובות יותר ולהגדלת אחוזי ההמרה עבור המותגים.
רוב הצרכנים המקוונים מחפשים תמיכה וסיוע בעת גלישה באתרי מסחר אלקטרוני. הם זקוקים להכוונה בבחירת מוצרים, רוצים להבין האם המוצרים מתאימים להם, ומחפשים אינטראקציה אנושית בתהליך הרכישה. מנגד, יועצי המכירות רוצים לתקשר עם הלקוחות, לסייע להם לבחור את המוצרים הנכונים, להגדיל מכירות ולהרוויח עמלות. המותגים עצמם שואפים להגדיל את ההכנסות וההמרות באונליין, לבנות אמון מול הלקוחות ולספק להם חוויית קנייה ייחודית ואיכותית.
ביחד עם צוות Feel, יצרנו חוויית מסחר אלקטרוני חדשה, Showroom וירטואלי, המאפשר מפגש אישי בין קונים ליועצי מכירות אונליין. הרעיון המרכזי היה לפתח סביבת מכירה דיגיטלית ואינטראקטיבית, המדמה מפגש אישי בחנות פיזית. פלטפורמת ה-Showroom מבוססת על שיחות וידאו ומאפשרת ליועצי המכירות להציג מוצרים באופן חווייתי ומקצועי, תוך שימוש בכלים וירטואליים מתקדמים כגון מגש מוצרים, ניווט משותף באתר (co-browsing), הצגת מדיה אינטראקטיבית, תהליך תשלום משותף (co-checkout) ועוד. ליווינו את Feel לאורך כל תהליך פיתוח המוצר—מהגדרת אסטרטגיית המוצר, דרך תכנון ממשק המשתמש ועד יצירת חוויית המשתמש המלאה, במטרה להבטיח חוויית קנייה מרתקת, אינטואיטיבית, וממירה יותר עבור הצרכנים והמותגים כאחד.
פלטפורמת הניהול מאפשרת למותגים לנהל את תהליך המכירה שלהם, להכניס שותפי מכירות חדשים, לצפות בכל מפגשי הווידאו, לקבל ניתוחים ולעקוב אחר עלייה בביצועים.
Feel עזרה לשותפים הראשונים שלהם להגדיל את ההכנסות שלהם ב-120% בערך הזמנה ממוצע (AOV), 78% יותר בהוספת פריטים לעגלת הקניות, והקונים רכשו פי שניים יותר פריטים דרך אולם התצוגה הוירטואלי. בנוסף הצרכנים הותירו משובים נלהבים:
"פעם ראשונה בקנייה וירטואלית! איזו חוויה נהדרת עם המוכרת! היא עזרה לי עם שאלות ונתנה עצות סטיילינג מצוינות. שירות מעולה!"
"החוויה הייתה מאוד אישית ומקצועית ואני מצפה לעוד שיחות כאלה. תודה!"